dinsdag 20 maart 2012

take me out!

Gisteravond deed ik iets wat ik maar heel af en toe doe: zomaar een beetje zappen voor de tv. Ik was een beetje gaar: net terug van twee dagen cursus volgen in Antwerpen voor mijn werk en ik hoefde eens een keertje niks nuttigers van mezelf.

Ik raakte geboeid door een soort datingprogramma op rtl5. Een hele rits meiden - ongeveer dertig - mocht beslissen of ze uit zouden willen met een drietal jongens dat voor het voetlicht werd gebracht...

Het waren leuke meiden en op die jongens was ook gewoon helemaal niks aan te merken...Tot mijn stomme verbazing bleef gedurende het hele programma geen enkel meisje over dat nog met een van de betreffende jongens uit wilde.

Wat vreemd. Zo'n jongen die dat graag wil, er leuk uitziet en verder gewoon goed gezelschap lijkt te zijn. Het ging alleen maar om een avondje uit! Echt waar, ik vond het heel erg eigenaardig!

Is dit kenmerkend voor deze tijd? Is bijna niemand meer goed genoeg voor een date? Of zijn mannen daar makkelijker in?

En wat moet ik dan nog met mijn 46 jaar en aardig wat in mijn rugzakje? Ik ben een redelijk leuke vrouw (denk ik zelf), maar misschien wel een beetje erg eigenzinnig geworden door al mijn doorstane ervaringen en tja, ik moet het niet meer helemaal van mijn lichaam hebben... En er valt heel wat op mij aan te merken, maar ik ben wel echt en lief en eerlijk. Is een goed gesprek dan niks meer waard? Of echte aandacht en belangstelling?

Of zie ik gewoon spoken hier???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten