dinsdag 20 maart 2012

Opwekkend Damesfeestje of Doornroosje en de Sexi Prins

Zondagmiddag heb ik een feestje gegeven voor ladies only.
Er was eigenlijk geen gelegenheid - behalve de behoefte aan een lichtpuntje in een troosteloze nawinter - ik had zomaar zin mensen uit te nodigen - ik ken zoveel fantastische vrouwen!!! - en wilde iets anders dan anders.
Dus flux dierbare dames uitgenodigd en een thema bedacht. Het was een damespretbuffet. Gezellig eten en drinken en vooral veel lachen! En vooraf niet per se je haar hoeven te verven of die hele hoge pumps aan. Heerlijk.
Uitnodiging gemaakt in de vorm van een PowerPoint. Kost wat tijd, maar leverde alvast veel voorpret(buffet) op. Gelukkig wilde mijn lieve buurvrouw helpen, dus het eten zat ook al snor. Wat het drinken betreft heb ik doorgaans geen enkel probleem om overvloed te regelen, dus dat ging moeiteloos.
De voorbereiding van de pret zelf liep wat moeizamer. Ik ging naarstig op zoek naar een cabaretoptreden voor die middag. Dat bleek duur of niet beschikbaar. Jammer...ik wilde toch iets speciaals. Maar wat? Was al druk filmpjes aan het downloaden. Dan maar dat en een beamertje...misschien wilde iemand nog een goeie mop of een verhaal vertellen.
Maar wat wil het geval. Mijn lievelingsdj (het voelt soms alsof één van de oudste 3fm luisteraars ben, zelfs mijn jongste broer is al geswitcht naar Radio 2, maar toen ik 8 was heb ik de zender Hilversum 3 hoogstpersoonlijk voor eeuwig ontdekt op de radio van mijn ouders waar alleen Hilversum 1 uit klonk; Kleutertje Luister en GBJ Hilterman. Iets in mij is altijd 8 gebleven en blijft moeiteloos gefascineerd door inmiddels 3FM en enkele aanverwante zenders, maar dit alles terzijde) zendt op vrijdagmiddag een programma uit dat luisteraars de kans biedt een verzoek in te dienen in ruil voor lidmaatschap van een nieuwe omroep in het publieke bestel. Daar luister ik dus altijd naar als het even kan. In een impuls tweette ik het verzoek om een mannelijke stripper voor mijn damesfeestje zondagmiddag....
Je raadt het al: die stripper werd geregeld...! Gelukkig kan ik ook altijd voor 80% vertrouwen op mijn lievelingsjock! (In het radioprogramma werd overigens eerst per ongeluk de stripper aangeboden aan een eveneens te googlen naamgenote. Een hele leuke fotografe, die ik natuurlijk al lang kende: vanwege onze naamsverwantschap hadden we al eerder contact gelegd via LinkedIn en ik heb haar meteen na de radiouitzending persoonlijk uitgenodigd voor het feestje. Maar ook dit geheel terzijde.)
Spannend, spannend, spannend. Vooral omdat het zo lang mogelijk een verrassing moest blijven voor de uitgenodigde dames.
Natuurlijk van tevoren de website gecheckt van deze jongeling...en nou, nou, nou, dat viel niet tegen en beloofde wat!!! Sexi met puntjes op de 'i'';)
Het feestje werd gezelliger en gezelliger en er werd steeds meer gelachen en daarmee bezwoeren we de kille regendouche die de dag hardnekkig maar tevergeefs naar beneden bleef trekken....Levensgeschiedenissen werden uitgewisseld, kunstwerken verkocht, zielsverwantschappen gevonden...het was een fantastische middag. Allemaal prachtige, ervaren vrouwen, die ik allemaal tot mijn vriendinnen- of familiekring mag rekenen...ik ben een gezegende dame!
Op het hoogtepunt...precies op het moment dat ik de dames onthulde wat de voorgeschiedenis was van het aanstaande evenement (het fragmentje staat op de radiosite en is te downloaden) kondigde de schone jongeling telefonisch aan dat hij zijn vehikel had verlaten en vanaf de parkeerplaats richting mijn huis liep.
Na hem tegemoet gelopen te zijn en binnengelaten te hebben, ging ik onmiddellijk met hem naar boven...
Om hem zijn kleedruimte en de badkamer te wijzen natuurlijk...
Tien minuten later klonk het eerste nummer van de hoogstpersoonlijk door mij verzamelde stripteaseplaylist uit mijn bescheiden boxjes...(Mr. Boombastic van Shaggy uiteraard) en een adembenemende politiebeambte daalde met stoere stappen mijn huiskamertrap af...
Alle aanwezige vrouwen kwamen aan de beurt...Vergis je niet! Er was totaal niets vulgairs aan onze Marco Toro!!! Hij was een stijlvolle, maar wel strenge agent en gelukkig waren we allemaal zonder uitzondering op dat moment op heterdaad betrapt en inrekenbaar. Je snapt natuurlijk wel dat een agent die met een bende van 15 dames sterk geconfronteerd wordt op den duur wel even zijn politiejas en -shirt moet uittrekken. Ja, uiteindelijk ging ook de string uit, maar het zo begeerde laatste lichaamsdeel werd liefdevol beschermd door een politiepet. We waren niet eens zo heel erg uitbundig aan het gillen en joelen...eigenlijk waren we allemaal stilletjes aan het genieten en maakte het sensuele optreden bij ons allemaal intieme associaties en herinneringen levend.
Als gastvrouw werd ik als één van de laatsten gevisiteerd - of hoe noem je dat - in mijn aangeslagen, opgewonden en licht beschonken toestand snapte ik niet helemaal dat ik de slagroom van zijn sixpack mocht aflikken en masseerde ik het zeer liefdevol uit over dat warm en stevig aanvoelende mannenlijf...waarna we kort, maar zeer sensueel dansten op Sexy Bitch van David Guetta...In de veilige aanwezigheid van al die lieve vriendinnen gebeurde iets magisch dat ik niet had kunnen voorzien...
Marco, weer als normale lekkere vent uitgedost, nam nog een drankje en we namen met zijn vijftienen gezusterlijk en dankbaar afscheid van ons weergaloze, sensuele hoogtepunt van de middag. Een middag die niet te versmaden was en nooit beter had kunnen verlopen! Met innige dank aan ons mooie publieke omroepstelsel!
Weet je, dit is een licht verhaal, maar toch is het belangrijk voor mij...het heeft zeer onverwachts iets onomkeerbaars teweeg gebracht in mijn zelfgekozen celibaat dat al enkele jaren duurt na wat mindere ervaringen...Ik droomde die nacht kosmisch-erotisch, wat weer een ander mooi onderwerp is voor deze blog...Ook dit terzijde en drie terzijdes maakt scheepsrecht. Maar ik merk dat de prinses na 100 jaar wakker gekust is...
Heren, achteraf niet zeggen dat u niet gewaarschuwd bent!!!

http://radiobox.omroep.nl/fragment/read_sitestat_fragment/17609/17609.mp3

http://marco-toro.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten