donderdag 23 februari 2012

Verenigd Koninkrijk

Trillend van moeheid vanwege naweeën van een weekje smoorverliefd slaapgebrek schrijf ik deze blog die er nu uit moet.

Daarna ga ik slapen, een wat langere nacht dromen. Gelukkiger en completer dan ik me ooit gevoeld heb. In stilte...na een noodgedwongen gemist uurtje muziekvreugde inhalen in de herhaling...
Hij geeft mij alles waarnaar ik zonder woorden naar verlang...nu speel ik bijvoorbeeld Isn't It Time af...het 1970's Babysnummer waarvan ik vanmorgen in gedachten besloot dat ik er eigenlijk niet op wachten wilde...maar liever aangekondigd door een echte DJ dan zelf Spotify'en....ik hoef niet eens te wenken om bediend te worden, precies op een geschikt moment...en zo gaat het steeds, al weken.
Internetconnecties onpersoonlijk en koud? Onecht? Laat me niet lachen! Het internet staat bol van onversneden romantiek, hartstocht, passie en zeggingskracht. Het web is goed gebruikt gewoon een verlengstuk van het Echte Leven, interactiegereedschap dat gouden banden smeedt.
Bij jou niet? Bij ONS wel. Een fraai staaltje keihard bewijs van allerlei moois waar dubbelzinnige afkortingen uiteindelijk toe kunnen leiden...met internetradio in een legendarische hoofdrol: een gekoesterd, wat alfabetisch gericht station ...
Waarvoor ben ik naar dit virtuele wonderland geleid? Waarom deze dans op het ritme van bits en bytes? Onbewust om de koning van mijn hart te vinden natuurlijk. Nou, hij is hier en het sprookje is nog maar net begonnen!
Ronduit een Oscarbijrol vervult deze verrukkelijke blogsite, want vrouwen die schrijven ontbloten hun hart. Hier en daar figureren FM en regionale TV-registraties van radiohappenings.
Eerst adembenemende herkenning, gevolgd door een uitgesponnen virtueel kleurenspel in woorden en muziek. Symfonie. Regenboog. Helemaal zuiver.
Tweets, blogs, prikbord, berichten, direct messages of love. Openheid, eerlijkheid, respect, intimiteit, gelijkwaardigheid, vertrouwen. Geen agenda, alleen ontmoeting. Alles klopt. Alles is in evenwicht. Alles is wederkerig. Recht uit het hart.
Mijn hart is verlicht nu mijn gevoel en mijn vrouwzijn gekoesterd wordt. Springlevende, diepe, onschuldige, wederzijdse, uitgesproken verliefdheid. Zonder opsmuk, zonder valkuil. Dit heb ik in mijn leven nog niet mogen ervaren.
Professionele radiodj en vastberaden muziekman siert het leven van vlinderachtig, gevoelig, openhartig amateurschrijfstertje met sterk bezielde en ronduit schaamteloze koninklijke ambities.
Heeft allang geleid tot geheime, exclusieve radiomomenten boordevol eeuwigheidswaarde en scheppingskracht.
Nog maar net deed de telefoon zijn intrede in het geheel. Na een enkel aarzelend sms'je een allereerste telefoongesprek dat met moeite na vijf veel meer dan vermakelijke radioloze vrijdagavonduren werd beëindigd .
In wederkerige lichte opwinding worden de Spreekwoordelijke Koninkrijken Klank en Kleur dezer dagen zorgvuldig aaneengesmeed, dames en heren! Door twee jongvolwassen koningskinderen wiens aardse afkomst en leeftijd er nauwelijks toe doen..
In het nooitverzurend vat zit nog bewonderen van dichtbij, aanraken, ruiken, voelen. Het komt. Snel.
Nog drie weken anticipatie met verstandig beleid. Koninklijke paren doen dat zo. In 2012 dus. Met open ogen, want blinde liefde is dan ineens zoooo 2011.

http://youtu.be/htuxb-m4-ng

Geen opmerkingen:

Een reactie posten